Якщо більшісь Українців повернулись до роботи та звичних справ після заклику Арестовича та інших міністрів України, то компанія SoftServe зрозуміла це ще у перші години наступу рф: "Не менш важливо зараз продовжувати робити те, у чому ми експерти".
У перший день війни на фейсбук сторінці SoftServe висловили свою позицію. У дописі йшлося про постійну допомогу захисникам протягом останніх 8 років, та перерахування великої суми коштів благодійного фонду Благодійний фонд 'Відкриті очі' на потреби ЗСУ вже 24 лютого.
SoftServe – топ-2 серед найбільших IT-компаній України, отже офіси є в більшості українських міст, зокрема і в "гарячих точках". Зі слів Ярослава Любінця, голови Ради директорів SoftServe, від початку війни в безпечні локації переселилися близько 3000 працівників. Кількість колег, що переїхали всередині країни та за кордон, практично однакова, говорить Ярослав.
У зв'язку з переміщенням та налагодженням логістичних питань компанія працювала у пів сили перший тиждень. Проте вже з другого тижня працівники активізувались і почали працювати не лише за себе, а й за тих, хто приєднався до лав ЗСУ, ТрО, або не мав змоги виконувати роботу. Зарплатня залишилась стабільною для всіх працівників.
Робота на проектах. Голова Ради директорів компанії стверджує, що "кількість клієнтів станом на 7 квітня практично не змінилася", навпаки - укладаються нові контракти, набираються нові працівники. Проте, у деяких замовників є одна вимога: працівник має бути за кордном, або у безпечному місці на заході України.
Про життя компанії та її працівників, допомогу, волонтерство, запуск нових додатків та безкоштвних навчань можна прочитати на сторінці компанії. Там же можна знайти поради та просто надихнутись тим, як маленька допомога кожного працівника може набути великих масштабів у загальному!
Comentários